Det var på tiden...

Tro fan att det gör ont när sanningen ska fram.

Jag har granskat mig själv lite smått, så där i smyg det senaste veckorna och nu kommit fram till att jag ska ta upp dom tre stora frågorna i mitt liv sen i sommras med något proffs. Johans bortgång, min incident och Mr. X.  Jag kan inte gå runt helt förvirrad, med smärta som inte är av denna värld längre, det tär!

Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns
allt det jag glömmer och säger att hon är jag.


- För första gången på evigheter har jag gått upp innan kl 12. Men tacka fan för det annars hade jag sovit bort hela dagen och missat det jag har planerat. Jag ska möta upp Kombo och hennes lillkille om ca en 40 minuter, så ska det bli käk och sen hemligt uppdrag. Bara vi och Silly som vet vad det gäller. Det var väl det, skönt att ta hand om sig själv igår och glo Tv kvällen lång. Nu ska jag få på mig lite myskläder, bäst så då det är kallt as hell!

Troligtvis virrar jag mig ut i skogen till min kära Mads och gömmer mig en kväll under helgen. Men håll ut. Planer kan ändras och spricka! Haha.....

Only my loved ones know
Privat inlägg, lösenordsskyddat


Im going to rehab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0