Sjuuukt trött och road.

Ett gott skratt förlänger livet!

Igår tillbringade jag eftermiddagen och kvällen med Melli. Vi solade, froda, stekte och glodde film. Allt möjligt med andra ord. Jag var även babysitter inatt för min lilla prinsessa och fick av Melli sällskap till ca 00:30. Sen vid 01:40 (?) dök det upp två fyllekärringar på dörrn. Ramlat i 10 cm klackar i LERAN  och hade för ovanlighetens skull Chips och dip med sig.

Vi skulle se film men så blev inte fallet (för deras skull iaf). Vi påbörjade en vild disskution om Titanic som varade i cirkus 45 minuter. Ett visst Svin har fått för sig följande:  Leonardo Dicaprio är född 1988 och dog 1998 i filmen men är i dag mellan 20 och 25 år. Man utalar även hans "nickname" Läo och eftersom filmen är verklighets baserad dog  Leo D & Kate Winslet i filmen som var den RIKTIGA Titanic ^^. Det går inte att förklara med ord men tro fan inte jag har skrattat så mycket ever.   Hon undrar också varför vi inte har besökt "Rose" OCH Kate W.s gravar?! Kill me?! :D

Det blev iaf så att dom deckade på mindre än 2 röda, jag satte på The Holiday, spelade lite på luren efter den.. slumra till i ca 15 minuter sen vid 07 blev det gårdagens VBÅ och sen dess har jag inte sovit en blund. Fyfan.


Min ängel "väckte" mig med färdigt kaffe ca 07:15 och sen dess har vi bråkat med Internet och frodat till TV & Musik.. Linette, the best a man can get (min pooliabebis) kickade til jobbet ca 09:40 och  f u c k i s  drog väl vid ca 14 tiden.  Ska snart ner igen och softilera, röka cigg, möjlig w-pipe om jag får min vilja igenom och bara vara. För jag har ju Prinsessan inatt också <3. Nett kommer och joinar mig!

Jbs 9b, i miss it.. alot!


Imorn ska Melli och jag besöka solarieöarna igen och bara gotta oss nu när det är så kallt. Måste snart färga mitt hår igen :/. Well det är en annan femma!   

Ett steg bakåt eller ett stort steg fram?! Tell me hun!!!!!!

We will still be friends forever..

Kommentarer
Postat av: therrieeeee :)

haha lite ball va de.. sjukt störande att ni inte förstod vaja mena ändåå

2008-11-11 @ 22:07:26
Postat av: Bellina, Thilla.

i miss it toooooo! kommer du ihåg våra namn :D?!

2008-11-17 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0