Oanade höjder<3

Jag är förälskad, på ny nivå!

Igår snöade det på mig när jag var på väg till stan, stötte på bror med familj och jag dog av sötsaken. Nu har jag äntligen fått träffat dom små mirkalen och kill me vad underbart söta dom båda var, alla tre! Sen tillbringade jag halva dagen med kombo, kompanjooorn mfl. Helt godkänt!



Sen blev det jävligt mycket fylla och in på detaljer tänker jag ikke gå. Var bara sjukt på pickalurven, omgiven av en elit. Det är det som räknas och inget annat, måste väl nämna att min reseladdare på främmande ort och det klarar jag absolut inte av! haha..

Min MOLLE är bäst och jag e jättestolt över att få vara en liiiiiten del i hennes liv, speciellt nu när hon har flyttat till annat län och dumpat oss i arbetslösa alkis ligan. Men fick träffat henne och skrika av mig lite ;).

- Jag är helt såld. Så gullig, romantisk, snäll och underbar.  KILL MEE!

Only my loved ones know
Privat inlägg, lösenordsskyddat


För övrigt mår jag jävligt kass och har ingen fantasi överhuvudtaget , jag vettefan varför men det är nått som hänt med mig . Helt serri, man kan inte tycka det är kul/intressant att läsa detta? Vad händer ikväll by the way? Nääe nu går jag och dör!

You have my heart in your hands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0