Moha!

Mer eftertraktad än man tror!

Kvällen har sett ut såhär, jag tog mig hem till farbror Borrling för lite softilering med öl & Martini.  Det var han, jag, nima, henks, wic och en ASjobbig emma ;). AK var stängt så vi kom inte så långt men jag har ett viktigt mission imorn. Kul ska jag ha samtidigt för jag kommer vara ensam och har egna nyklar! MOHA! (Berättar mer imorn!)..

Sen tog jag halv 1 bussen hemåt men pappa ringde på vägen och sa att han och alla andra fyllegrannar satt på vår kvarterskrog så det blev dit för en cider innan hemgång... Så nu sitter jag här nyss hemkommen (ca 15 minutersen) och ska laga kylling, shyyyy det är något min far är emot då det är det ända jag äter och absolut inte får stöka till i köket på natte tid.

Jag vill ha, ska ha - thats it.


Tjo och slå klackarna i taaaket, alla älskar mig för att jag är den jag och ingen kommer någonsin kunna bli som mig, vare sig dom vill eller inte! Jag är bäst, ingen protest ;).

Im still in love with yooooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0