Minnesförlust!

Vad fan hände igår egentligen?

Mads och lillkillen var här efter ett hemligt uppdrag igår. Jag bjöd på kyckling med makaroner och grönpepparsås. Men dirr efter maten fick dom springa till bussen för att hämta den andra sötsaken på dagis. Efter någon timma mötte jag upp min andra halva på Fröllan och kickade bort till UM för att boka lite tider och beställa recept osv. Sen blev det en tripp till Tynnered för en godisbit och 4 tuggummin som inte ens var godkända.

Hem till mig och idér för ett nytt mission gjorde oss redo och passera kyrkan. Tog oss en slirig promenix bort till A-town och hem till Borrling en sväng och snurra till det, fullert hann det också bli för den delen! Sen över till A, my daddy för ännu mera öling och mys. Nu har jag minnesförlust. Statoil? Bil till Fröllan? Hmm...!? Vaknade iaf med Silly & Kombo brevid mig, mysigt as hell!

Nu är det dags att göra sig redo för idag ska jag gå till skolan! Sen är har två viktiga möten. Posse & Kurran! Fär väl skriva en rad elelr två om hur det gick, Fredrik borta på öarna ska vi inte träffa fören imorn igen! Over n' out!

I love rock n' roll bcuz it suits my soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0