mårsomjagförtjänarx3

Att må såhär är då fan inte okej!

Sitter/ligger nu i en ängels soffa och röker cigg, Mår skit! Både av bakfylla och andra grejer som sliter och drar i mig.. Det är inte godkänt då jag verkligen känner av att det har varit tre dagars hålligång! Lilltjejen vägrar sova för hon ska se på monster, men det brukar sluta med stängda ögon som tur är :)



Lördagen:  Började vid 19:30 då min gamle vän till  räv körde ut mig till lilla varholmen där jag mötte upp Nettan för att ta färjan ut till Robin på Hönö. Sen efter ett tag kickade vi tre till fastlandet och KvarterskrogeN och drack drinkar + shottar så det stod härliga till. Både R och L blev redigt på kanelen redan där och jag som precis fick bort min baksmälla kände då fan inte ett piss. In till vår kära stad och bort till Gretas, Haha tro fan att det är ostabilt på gayklubb! Mer shottar och öl där inne men jag blev inte långvarig..



Tog mig med hjälp av en trevlig grabb vid anonymt namn till Lisa gumman i Åby för tjejkväll med sprit och kareoke och tro fan att jag blev riktigt rund om fötterna och tog över micken ;).. Det går snabbt när man halsar 70/30 groggar vill jag lova , haha.. Rawaz, Magnus mfl tittade också in en sväng vilket gjorde det hela Annu trevligare.

Jag säger bara stackars grannar, så som vi skrek och höll på ända in på morgonkvisten (05:30 ca). Men jag fick ju sova med världens mysigste lilla tjej så jag klagar inte hehe. Denna kvällen blev tillslut helt Godkänd!





(Nänuuu! spillde precis en jävla massa fanta över min mobil, inte godkänt!)

Söndag:  Vaknade ca halv 11 första gången, sen somnade vi om till typ halv 2. Jag mådde dåfan inte okej och Lisa gapade som bara fan ***. Sen vid typ 15 körde hon ut mig till Frölunda och jag mötte upp pappa och bror, sliten och sjukt bakis stöter vi på min gammla överchef också, priiiima! Köpte iaf en sjysst klocka i present till Titti som vi sedan gick hem till för lite kalas. Inte på det bästa humöret då min kropp bara ville dö och nägot trevligt sällskap i Volvo-disskutionen var jag nog fan inte heller när den illaluktande korven kom fan - bläää!

Köpte med mig kyllingrulle på vägen hem, som jag knappt hann då jag skulle vara här 20:30 - mitt andra hem haha.. Men det gjorde mig inget för maten var bärbar och fräscha till mig är jag fullt kapabel till att göra här.
Prinsessan är nu i drömmarnas land!

F u c k i s, Silly & Nett e på luckan ikv. Jag tackar min granne till ängel för att hon skulle jobba inatt så jag fick anledning att inte gå ut och snurra till det en 4e kväll.. Men nu får jag avrunda har ju en del att göra innan jag kan krypa till kojs och imorn är det skola med nya tag. Får se om jag blir våldgästad av 1, 2 eller 3 fyllekajjor inatt ;) A, saknar dig "daddy" <3.

It's gonna take a miracle to bring me back

Kommentarer
Postat av: :)

liten partyprisse du tjejen. ta hand om din spröda kropp!! Älskar att läsa dina rader :). mvh anonym

2008-11-17 @ 04:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0