Lyckligt lottad!

Tacka fan för mina eliter..


Gårdagen tillbringades med Jess då hon sovit hos mig, tog oss en extra dag ledigt och bara softilerade igenom den. Vid 17 tiden tog vi mamma i handen och en tripp bort till Frölunda Torg. Jessica köpte hårfärg då det var dags att bli Brunett (svart) igen. Även mascara och läppglans stod på inköpslistan. Min stackars mamma fick inte mycket mer en Ipren och Dagkräm i påsen och ajg inskaffade mig en ny parfym. Tack svin <3.. Det fick bli min Vinterparfym (börjar bli lite av tradition) Naomi Campbell - Sunset.




Sen blev det hem till mamma för mys i soffan, pillade hår, käka pizza och färgade Jess huvud från blond/orange till Svart. Och fan vad mycket bättre det blev.  Kollade klart på CSI sen kickade vi mot A-town och hem till Daddy, brände popcornen så vi hämtade Borr och tog oss en promenix till Statoil för nya och massa annat gott. Sen blev det komedi x2.  Jess deckade på två röda och jag blev ovän med katten.

Imorse vaknade ingen utav oss fast vi ställt 3 klockor så det blev att sjukanmäla sig i sista sekund och sen kicka till bussen då Jess skulle till jobbet och jag hem för dusch och hjälpa mamma. Hon har hittat ett hus! Ett litet ruckel i Kramfors, gatuadress Träsk (?). Får väl se om hennes man tycker om det när jag visar bilder vid gourmetmiddagen som mamma nu är hemma och lagar. Potatisgratäng och grillad kyckling. MASSA vitlök på det ...



Påtal om mamma och hennes man så har dom idag varit tillsammans i  7 år. Så Grattis till det.


 Men nu är det fan påtiden att ni skaffar nått nytt boende tillsammans och flyttar ihop på riktigt. Kanske ringar på fingrarna med? Hade inte vart fel, men får se ifall herr Johansson är romantisk med blommor på 7års dagen iaf?!

Jag har dom bästa vännerna ever, min alldeles egna elit som jag själv tagit fram.. Helt serri, är så lycklig över att få ha Er i mitt liv. Ni är underbara och Oslagbara, utan er ingen Billy the mört.



Nä, nu ska jag klä på mig och fixa fejjan, är ju nyduschad och insmörjd.. Middag hos mamma redan kl 16 idag måste. Ikväll blir det kanske att besöka J. Saknar ju dig nått så otroligt min vän. Dagarna bara går och på torsdag har du vart borta 5 månader. Fan vad ont det gör. Tänker på dig jämt. Finns ingen jag saknar så som du <3


Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0