Jag har blivit fasteer!

Billy och Silly går lost mot kvarterskrogarna!

Igår ägde den omtalade "Halloween"/födelsedags festen rum. Den befann sig på Flame och det var sinnessjukt kul att träffa många igen. Bästis Simon stod nog högst på lisan!  Och Björn var förvåningsvis där och fotade, inhyrt!



  


Därefter gick vi inte långt. Jeffan stod på listan och vimmla med Annika, Brian & JImmy. När det senare stängde var vi INTE på hemhumör men ändå satt vi i taxi mot Frölunda vid 02?! Jag har aldrig vart gladare eller fullare i mitt liv.. Vi stannade på torget och SPRANG in på La Bohéme (inget jag är stolt över) och gissa om fyllegubbarna blev impade när vi gick in genom dörren?! Mohaa. Pappa var där, morbror Inge var där och grannbögen med kvinna. Kuligt. Även min saknade grannbror som är på vift i skara imellanåt!

När LB stängde vinglade Silly, jag, Pappa & Anderas bort mot Shell och starta fight med killen som ville gå före i kön. Efter många om och men fick vi iaf med oss en påse ostbågar, en baguette, en halv special & en french hotdog. Stt i köket och planerade par middag. Mörten, Grodan, Luffarn & Eling någon gång, änna på tiden! Sen efter en efter-maten-cigg for vi i säng och stackars pappa fick tre timmars sömn då han skulle upp vid 8 för att jobba igen :/.

01:47 i natt kom lille Christian MATHIAS Söhoel Hahne till världen,
Brorsan är stoltare än någonsin och Sofia ska vi inte ens prata om. Grattis som faan till er!! / Faster Mört ;).




Ikväll tar jag Silly i handen, igen. Vi ska mot the eal M-town och gå lost med Lisha & hennes pack. Vart kvällen slutar och hur har jag inte den blekaste aning om men det återstår att se, nu ska jag försöka göra mig i ordniong och fixa öl!

Helen: Superkul att se att du läsen min blogg.. Kommer gärna snart igen, tar med mig en tjejkompis också så får du lämna Johnny hemma med hundarna så slirar vi till det ;). Kommentera gärna mera !!   Kramkram =)

So what, im still a rockstar!


Kommentarer
Postat av: Issa

Kan ju säga att X börjar på C =P

2008-11-08 @ 23:55:51
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0