Inte godkänt!

Den skrattande trion har gått skilda vägar..

Herrejävlar vad skoj vi haft. Men det känns skumt att lämna varandra redan nu, helgen är ju inte ens slut? Tror inte det har hänt förut.. Men vi lagade iaf super god mat innan dom gick förut.. Kotletter, pommes, sallad och grönpepparsås (ovanligt). Men det blev inte så mkt mat i magen ändå då jag är bakfull as hell.. Huvudvärk, illa mående, skakis osv.


- Igår blev jag så på kanelen att jag knappt kunde tänka. Brandt mucka och vi skulle ses och säga hej. Sågs gjorde vi men det blev fan inte mycket till hej för mina kära vänner var snabba med att öppna käften hahaha. Jag snarkade iaf som en Karl, men säg inte det till någon!



Fruktansvärt kul att Martina med vän dök upp. Härligt med lite M-trion reunion i mellan åt. Får det allt bli fler av. Sen min underbara, vackra kusin Rebecca som stod i garderoben på krogen:). Massa kärlek till er mina kvinnor <3



Just nu vill jag väl bara berätta att jag kämpar emot varenda impuls i hela min kropp. Det sitter en liten djävul på min högra axel och bara skriker mig i örat, sliter i mitt hår och försöker intala mig att supa mig full och gå lost ikväll. Det borde ju sitta en ängel på motsatt axel och lugnt och fint förklara att man måste ta ansvar i livet. Det funkar inte att vara helg flickvän, för det är ju det de leder till..


Hur lördagskvällen blir återstår att se, bortbjuden till M-town på öling och singstar. Lockande?! :)

Everything will be okey in the end. If it's not okey, it's not the end

Kommentarer
Postat av: Kombo

Nu har vi gått skilda vägar, men va sägs om att ses i veckan igen?;) Smisk

2008-11-16 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0