Hey mister, how do you do?

Skulle jag hänga gäng med er?

Den drömmen, dom människorna. Inget fel bara fullkomligt galet! Tror fan att det hade funkat galant men jag tror också att jag själv lyckats trampa snett på tråden när det gäller det. Men på något sätt, någon gång måste jag ta mig i kragen och greja mitt felsteg.

Jag längtar gränslöst mycket efter sol och värme men som det ser ut för tillfället är den ganska låååångt borta. Kylan är bara ca 2 månader ifrån, sälen med 
f u c k i s
, Lotta & Dreamteam. Galet mycket blåmärken och fylla kan tänkas! Men hur kul som helst. Ballast hade väl egentligen varit över nyår? Om det inte blir Köpenhamn (ja jag överväger den tanken) eller Sthlm!

Nästa vecka är det nya tag igen, se lite ljus mot framtiden och hoppas på bra besked. Sola, mysa, städa & vara allmänt dryg och jag ser fram emot det!

Im the center of he's hole wild world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0