Helvette vad kallt det äääär!


Denna jävla kyla går mig på nerverna..


Sitter och pratar med bror- Christian på msn nu. Nu får allt lillkillen se till att ta sig ur mamma Sofia så jag kan få träffa den lille krabaten, vill bli "faster" nu, nu, nuuuu! Du är faktiskt 4 dagar seeen?!


Japps, nu är vi vakna Jess och jag, funderar på hur vi ska lägga upp dagen. Blir väl någon timma softilering här hemma i det kalla hoodet senare vidare till A-town och hem till min älskade vän som står högt på listan. Blir nog mys med film och hela köret där ända in på småtimmarna, om jag har rätt som vanligt. Dock har både jess och jag skola imorn kl 9:50 men det löser sig emd skridskorna bara det blir iiiis ;). Eller vad säger du Jess?

Nu tjatar  f u c k i s  om att få med mig till GP på lördag då det är Ayia Napa reuinon, var jag ens där eller?!?! Svar: NEJ! haha. Men betalar svinet så tackar jag inte nej. Annars är det jn yttligare ett Halloween/19 års firande på Fredag för Heidi och Kimsan :). Skoj vill jag lova, allt det här med maskerad osv. Men vad fan ska man vara denna helgen då? :S

Mer bilder från mitt firande i lördags kommer när jag fått dom av alla 100 kameror ..  Nu sak vi fixa en blogg till Jess, hon måste ju hänga med i trenden ;).


A broken heart can't be that bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0