Halloween och köksbrand!

Köket är rökskadat och jag har huvudvärk!


Jävlar vilken stressdag det var igår, tacka fan för  f u c k i s  och min ängel till granne! Jag åt inte mycket över huvud taget men blev inte på lyset förens vif 1 snåret trotts att vi korka upp redan vid 7. Men det var iaf: Jag, Thess, Ela, Mickan, Petra, Amanda, Maria, Jennie, Sara, Johanna, Jenny, Lotta & Jennifer (förlåt om jag glömde någon) som började föra med tilltugg som jordgubbar, melon, vindruvor, brie, chips, popcorn m.m. Otrolig fylla på dom flesta och förjävla sköna outfits.



- GE MIG ETT M, M! GE MIG ETT Ö, Ö! GE MIG ETT R, R! GE MIG ETT T, T! GE MIG ETT E, E! GE MIG ETT N, N! VAD BLIR DET?! MÖRTEN!

Skrek mina kära flicks från Bergkristallsgatan hela vägen till Ferdninad som också blev kvällens destination! Jag blev sjukt besviken på två damer som inte hade mage att ta upp telefonen och ringa ett samtal eller slänga i väg ett sms. Men jeg driter it då jag inte är långsint...

Väl "hemma" runt 5 snåret skulle jag städa då innan J kom hem från jobbet, jävlar vad karate jag vaaaaar haha. Men jag vaknade upp i morse med kontrollen i handen, tofflorna och alla kläder på mig. mobilerna brevid örat och en filt över mig, tog ett tag innan jag hann i kapp vad som hade hänt. Jo, J. var hemma och slängde filten över mig - jag hade ju förstårs bara deckat :P...

Nu är jag hungrig as hell och det har brunnit i vårat kök. Luktar sjukt illa och jag som redan har huvudvärk mår då fan inte bättre av denna rökskade lukten. ikväll kommer nog Jess hit och spelar bingo med mig. Annars får jag väl åka hem till Borr och städa, det skulle kunna behövas!!

Tack för igår mina älskade vänner, riktigt kul och uppskattat. J & Thess - tack!
Jag lovar att det kommer mer bilder när alla skickat. typ 30 olika kameror....


Hangover is a part of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0