Grattis!

Hur fan kan man ens med?!

Sitter med, låt oss kalla denna person för X nu på msn som berättar att X's fd. stöd familj går emot X och X's nya liv. Gör allt för att komma ivägen och få X att bli av med det värdefullaste X har. I det här läget är jag mer än gärna villig att ställa upp på det ena och det andra då jag själv känner familjen sen många år tillabaks och delvis vet hur dom är, vad dom går för & på! Med dessa orden:
 X, det kommer lösa sig. Jag står vid din sida!

- Jag har fått se min "brorson" på kort iaf :P. Den sötaste lilla krabaten ever. Så nu är det han & lille Patrik (Mathias kusin som föddes 5/10) vi välkomnat till världen och ska se till att dom får en bra uppväxt, vilket jag inte tvivlar på alls då dom har bästa föräldrarna ever!

Bror & lille MathiasVälkommen tillvärlden Matte4 minuter gammal i mamma sofias famn <3  
- Bror, mathias & Sofia


Vackra Patrik =)

-Lille Patrik, Son till Sara & David



As arg på mig själv, förstör hela min framtid pga min sömn.. Doktortajm, dirr!  Ska ringa och bjuda Melli på Kaffe sen dra och sola i think. Ikväll ska jag tillbringa natten med Thess(?) & Nathalie <3.


Jag älskar att ha dig vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0