Fyfan!

Queen of chicken-cooking..

Först och främst vill jag bara säga JÄVELFITTA till den som gjort min Kombo illa. Hur kan man ens med att göra så mot någon främmande tjej, människa överhuvudtaget? Mads, im allways by your side (L).


- Igår åkte Silly och Billy till Åby och hem till Rawaz, trevligt folk en en jävla massa öl. Tillbringade natten i Kikås och vaknade som vanligt upp med världens fyllesjuka imorse! Fick skjuts till torget och fick nästan springa in på 7elven för Ramlösa då min patron i Sodastreamen e slut.. Sen jag kom hem har jag inprincip legat i sängen heeela dagen, förutom när jag lagade kylling och dom få gångerna jag vart ute och rökt cigg.

Min syster är hemlös vilket Inte är ok.

Såg OTH förut och jag är ju sååå nyfiken på vem Lucas ville åka till Vegas och gifta sig med, har ju lovat mig själv att inte ladda ner så fåt helt enkelt vänta en vecka. Nu är det paus i Sanningens Ögonblick sen blir det ett bad och dirr i säng. Mår fortfarande kasst as hell :(.

Imorn är det banken, möte med JP, skola och barnpassning.
I veckan ska det bli mys med Nettan, Pooliabebis <3.


Kommentarer
Postat av: Issa

ja du, en tjej som jag brukar umgås med rätt mycket. Börjar på C slutar på I =P

ringer några klockor? =D

2008-11-10 @ 00:09:13
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0