Fyfan vad gott!

Stunder som man vill minnas.

Igår kväll bestämde vi oss, kombo och jag att käka räkmackor med rostatbröd, vitlöksås och gurka till kvällsmat. Tro fan att det var gott. Med levande ljus och coca-cola mitt i vinternatten. Me like! Vi Tjötade om allt mellan himmel och jord, njöt av varandras sällskap och hade det allmänt bra. Stunder som man vill minnas..



Sen efter det tog vi med oss soppåsen ut och slängde skalen, gick en promenad bort till Shell och köpte cigaretter. Låg och kollade på tv till ca 3 sen somnade Mads. Jag låg å vred och vände till halv 5- 5. 

Idag vill jag åka skridskor! Men föst SKA vi sola. Hoppas på att jag får med Jessica och Madde bara. Hade ju varit grymt kul att åka skridskor som jag inte gjort på så många år. Nää nu ska jag fixa te mig lite sen få upp Kombo ur sängen coh sedan kicka till solariöarna igen, dom får mig att le!

- den skrattande trion -

It's black and It's white

Kommentarer
Postat av: Kombo

Minnen som man minns <3

2008-11-18 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0