Första advent.

När vänner bedrar.

Grattis till Kärleken som fyller stor idag (L)


Igår var det urmysigt. startade kvällen med Sanna, Livve & Jenny M på Linné Terassen ett par timmar, min gode vän Emil tittade förbi en sväng och bjöd mig på Frozen Strawberry Daiqiri - mmmums! Hade iaf trevligt as hell med Miin MOLLE för en kväll och våran alldeles egna taxichaffis slår allt och alla!

Gårdagens outfit..


Slagg hos Pakt och nu har vi en pakt moha! Jenny (Anderasson) med för den delen och vi har för övrigt haft en väldig tjock och mysig första advent. Bara gamat oss om personlig och intim info samt pizza/rulle och chips. En riktig bakis dag med 10an och Hårstrå(e)t. Men älskade tjejor - Nyår it is, annars flöjten!

Jag misstänker att en rätt närastående vän till mig har ljugit mig rakt upp i ansiktet. Jag har all rätt i världen att misstänka detta då det mesta pekar år det hållet. Det gör mig arg, ledsen, besviken och osäker. Jag hoppas som fan att jag har fel men har ingen aning hur jag ska kunna bevisa det. Lär ta ett jävla tag isf och det svider..

Only My Loved Ones Know
Privat inlägg, lösenordsskyddat


Nää nu ska jag äta nått lätt, sen krypa till kojs och läsa mig trött på cosmo! Finns dom som gör det värt att gå upp på morgonen och tacka fan för er. Annars hade jag då inte rört mig många moves på dagarna.

Everybody loves the fish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0