En skrattande trio..

Varför gör jag såhär mot mig själv?

Igår blev det en hurtig powerwalk med Bex, min Ragnhild i ca 35 minuter runt Ruddalen. Sen slapp i min säng och övervägande om det var värt att åka in till SB och möta upp min Kombo Madde & hennes kompanjorn Jessica.  Men så fick det slutligen bli coh Bex åkte till Fia för yttligare en promenix.. Men det var sjukt trevligt att får tjöta lite med henne min hurtiga vän i röd jacka!

Blev några goda, kalla på SB sen kickade vi bort till Berså. Shottar och sjukt goda drinkar som blev en sjukt galen fylla. Som vanligt blev det att höra av sig till Mr. R och göra bort sig, men kän hända att jag får mys ikväll (?). Dock är han rädd för min kära far vilket inte är okej!

- Vi vaknade hos mig imorse med Maddes koskit och en jävla massa garv. 3 st McFeast på McD och massa godkännande och inte godkännande. Vi dog, och det var Inte okej !! Sen hem igen slapp i sängen en timma ca och sedan käk igen. Köttfärsås och bandpasta. Får se om det eblir softilation framför TVn ikväll eller om jag tar kombo i handen och snurrar till det i stan.

Du får mig att le och att må så där bra, precis som en prinsessa. Dom gångerna jag får din närhet och får känna din ömhet svävar jag. Men dom dagarna jag inte vet vart du är eller vad du gör eller med vem du är med blir jag galen, går i taket! Jag vill verkligen ha allt eller inget, jag kan inte jaga nått jag inte får större respons på längre. Du skickar ut så många olika signaler att jag inte ens kan läsa av dig längre. Jag vill inte såra mig själv genom att göra detta valet för hur jag än gör så kommer jag sluta sårad ändå, är det verkligen godkänt?. 10 månader, är det här det tar slut?

A never ending dream....

Kommentarer
Postat av: Beccs

Hahaha du är la för söt :) "min hurtiga vän i röd jacka"

2008-11-15 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0