Del 2 m.m.

Du skulle dö om du hört vad hon sa!

Igår blev det galet, kallt och mysigt. Jävlar anamma vilka garvisar och allmänt flum in på små timmarna. Det är nog det jag saknar, för 5½års vänskap (som känns som 10) kan man inte bara slänga i backen. Jag tror jag tycker om dig för mycket för att bara låta det rinna ur sanden, den känslan kanske var överdriven och omedvetet. Men vi måste nog båda leva upp till en hel del för att allt ska bli som förr om det ens är möjligt!

Det handlar om syskon:
"Det måste ju vara något fel på 'Kalle' för 'Lisa' kan ju bli brun", haha gissa om jag dog?!

______


Kollade mitt konto förut...

Mina pengar och jag vill då fan inte komma överrens, mina planer spricker och det är alldeles för kallt. Jag går inte med på det här längre. Jag hatar allt som har med pengar och dess värde att göra (när min ekonomi sviker).

Men jag ska då fan fixa och trixa så jag kommer på rätt spår igen, de kan ni ge er fan på för så lätt lägger jag mig inte!!






- Var en sväng vid Johans grav igår, det gör ont as hell då jag saknar honom oändligt. Såg hans sten för första gången, obeskrivligt vackert. Sjukt att något så hemskt kan vara så fint och vackert samtidigt. Men han är då f*n guds bästa ängel!





Sen har jag ju också lovat bilder från Halloween och mitt firande. Så här kommer några fler:






Nu håller jag på att tvättar som bara fan, tre stycken Proppfulla maskiner! Ska snart ner och hänga, efter det blir det att greja i köket med disk osv. Måste dessutom plocka lite på rummet - behövs, vill jag be att tala om..  Sen möta upp Silly, min andra halva för att besöka solarieöarna. Får se om jag får med  f u c k i s  bort till J. ikv. Hade vart för(jävla)träffligt.

2003, en sommar jag saknar och minns!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad hände 2003? beklagar din vän!

2008-11-25 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0