Dags för höstmys igen!

Det kan lika gärna snöa när det ska vara såhär kallt!

Jag fick upp Kombo ur sängen förut. Bokade två bänkar kl 16:30 så vi promenerade bort. När jag låg där inne i den ack så sköna värmen tyckte jag att jag höra Issa x2 utanför. Helt flummiga och skrattandes som vanligt, fick mig att le till och minnas vad jag saknar med skolan!

Efter detta tog vi oss ut i kylan igen, Mads åkte in mot stan för en snabbis med Jess och sedan skulle hon åka hem till skogen igen. Jag övervägde att göra mig iordning och åka in till Chez då  f u c k i s , Nettan & Lisen skulle dit men kom på att när plånboken inte tillåter och kylan skrämmer är det bäst att stanna hemma och mysa framför TVn med te coh massa mjuka, varma kuddar omkring mig. Så får det bli. Men först ska jag ta en lååång varm dusch/bad och ta hand om mig själv.



Only my loved ones know
Privat inlägg, lösenordsskyddat


No, no, dont mess with my heart!

Kommentarer
Postat av: Martina

Va e de för jävla lösenords grej.

2008-11-19 @ 11:10:47
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0