Dagen i ära..

Trötter aka magsjuk..

Idag har jag sovit ut, missade hela VBÅ bara för att dom bytt tid. Men det spelar ingen roll för sängen är viktigare än TVn thats it. Jag har bara lunkat fram och tillbaks här hemma, knappt orkat lyfta ett finger, fortfarande inte druckit Kaffe eller ätit frukost. Inte ens vart ute på ballen och tatt dagens första cigg.

Om cirkus en halvtimma kommer Melli hit för en kopp kaffe och tjejtjöt, sen får vi se om hon lyckas övertala mig till solaieöarna i denna kyla. Fick en Intervjuv på Keycod, men det är en grupp intervjuv. Vettefan om jag törs. Några idéer? Nee nu  ska jag försöka få i mig en knäckis och gå ut och röka cigg.

Grattis Henks min underbara bror till Körkortet igår!


Ikväll blir det antlingen mys med Silly eller med dreamteam + fuckis <3.

Zombiemört has entered the world

Kommentarer
Postat av: Martina

Har för mig att det är rätt lätt att få jobb på keycode. Jobbade rätt mycket ungt folk sist ja va på mrmusic

2008-11-05 @ 15:57:01
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0