Brr..

Det är fan inte okej med denna trötthet och kyla.

Jag somnade tidigt igår och tro fan att jag för tjänade det.  Passade Nattis tillsammans med Linette, och helt serri som tror jag dom blev förälskade i varandra ;). Somnade iaf i sängen till Ice Age, först jag, sen Nattis och sist Nett.

Idag har jag vart på möte, gick la okej men kunde gått bättre. Jag klagar inte iaf . Vidhalv tre jag ska besöka värmen i solarieöarna med Melli igen. Kan ju inte gå omkring och se ut som vilket lik som helst, måste fan göra nått åt saken också.  Så det tackar vi Melli för och ser glada ut.

- Imorn är det dags för skola igen och jag ska lägga mig tidigt ikväll.. Ska hem efter solningen tänkte jag och lägga mig i ett bad sen ska jag göra Te och plocka lite på rummet så det inte är allt för stökigt. Känner nämnligen för att lägga mig och glo lite Bonde söker Fru & Grey's ikäll med varm dryck och levnde ljus..

Fuckis; Kan du då förklara exakt vad du menade, för sålänge du inte lagt dom korten på bordet så kommer jag skratta. För det är fan inte okej att tro det om Titanic och dess återspelande. Love you anyway <3

Nu ska jag lägga mig i 22 minuter och vila, för efter 22 minuter sjunker man in i riktig sömn och då blir det fel när man bara är ute efter en powernap. Jag förtjänar det. Jag e grym och alla älska mig..

An everlasing dream..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0