Back in Bizniz!

Ingen är gladare än jag!

Uppe med tuppen imorse och det kändes skönt! Var uppe innan kl slog 8 och det är fan inte normalt för att vara jag eller vi. Hade ju som sagt Madde och Ela som nattegäster.

Men jag kom iväg till Rättskunskapen och det känns som om jag är back on track igen. Himla skönt då vi hade lite flaktjöt till studenten idag. Men det blir inte lilla flaket för min del, jag bara tål inte den lilla fula människan med den skrikiga rösten som tror att hon är nåt. Tänkte att jag idag och imorn ska komma igång lite med Projektarbetet med. När jag gjort det är det bara att fortsätta sköta sig så blir allt prima och jag kan ta studenten med ett gott samvete!

Only my loved ones know
Privat inlägg, lösenordsskyddat


Mötet med Poseidon gick som på räls. Helt underbara nyheter och snart lämnar jag äntligen boet. Väntar bara på en etta eller minitvåa ska bli ledig och den kommer bli MIN! Då Mina damer och herrar blir det vinkvällar, förfester och uppesittarkvällar med Bingolotto m.m. hos mig!

Tryckte precis i mig 5 ljusa mackor, inte godkänt! Men vafan jag får la vänta på min far så vi kan äta seger middag tillsammans.

Kom hem från Sthlm, vill ju träffa dig nu, nu, nu!! ;D


Bcuz the night belongs to lovers
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Du har blivit sååå stor lelle vän, ska du flytta själv, det kan inte vara möjligt :-))) kram på dig och hoppas du får ALLT du vill i ditt liv

2008-11-20 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0