AdSense..

Två månader, tiden går så fort :(

Sov sjukt länge idag.. Jag som ställt klockan och allt för att komma iväg tidigt för mitt mission. Men vafan han ska vara glad över att jag hjälper honom över huvudtaget så jag tänkte få i mig en macka eller två, fräscha till mig och sedan kicka på hemligt uppdrag i a-town.

Vittne och möjlig rättegång. fan inte godkänt för sånt här klarar jag bara inte av!


- Igår vbar det två månader sen vår vän Tobbe K. lämnade vår värld :(.. Tänker på honom rätt ofta och hans nära och kära. Livet är orättvist as hell och jag blir knäpp av alla dödsfall under 08. Vila i Frid Killen (F)

En vän till mig rekomenderade en grej som man kan käna pengar på sin blogg. kn nog inte vara många korvören men värt ett försök så om 2-3 dagar får vi väl se hur det ska gå ..

I crying my heart out. I miss you Pinkeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0