5 timmar, total chock!

En egen ängel i min säng..

Kan inte sluta tänka på fedag, sjukt bra dag/kväll/natt. Hade mer än gärna velat åka tillbaks i tiden bara för att få uppleva allt igen. Bästa dagen med bästa eliter. Bara några få som saknades i min omgivning. För övrigt så har jag hållt mig, men inte fått respons...

Jag vet inte vad det är min vän men jag vet att det kan och ska bli bättre, du förtjänar inte att må såhär till och fråm, det är inte rättvist! Jag finns vid din sida dag som natt och kommer alltid att ställa upp i vått och tort, precis så som du gjort, gör och kommer göra för mig! Jag begklagar mina inbrott men uppskattar enromt att möjligheten finns då jag behöver det. Jag älskar dig vännen och det står jag för!

- Efter fem timmars non-stop mission i a-town mötte jag upp Kombo på Fröllan, köpte chips, purjo, popcorn, dricka, revbensspjäll och potatissallad. Jag är sjukt trött och seg för jävlar vilken chock jag fick när jag upptäckte att det tro fan var mer att handskas med en beräknat MEN, kraftigt med Vpoints på mig ;)...

Åt och gottade oss regält med spjällen och p-sallad innan vi kröp ner för Yrrol, chips & dricka. Dock har hon redan somnat och sussar sött till drömmarnas land. Hos ska till ******** imorn och jag till skolan, hoppas att det går bra as hell för henne och hon slipper fortsätta.

Nästa helg flyttar både Sanni &  f u c k i s  och det ska bli kul att hjälpa till. Uppstyrning 27 & 28e, ball as hell! Lillmick fyller stor nästa måndag så då blir det en öl eller så. Jag hoppas på att få nyheter ang lägenheten snarast också.. Sen måste jag la tillägga att man för övrigt inte sätter på rosa kläder på hanhund? Eller??  Jaja va väl det jag hade att säga för idag i guess.

I know you wore the one from the first moment i saw you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0