Wehoo!

Nu kan saker och ting få förändras igen..

Igår då, det blev helt sjukt mysig kväll tillsammans med min fru även kallad Hiivan. Vi tog en tripp till Liseberg och käkade ofärdiga våfflor tillsammans med efterblivna bögar (ungefär). Spelade upp xxx kr på Snackshjulet och tro fan att jag inte vann ett piss?! Påväg för att ta en romantisk runda i sagoslottet stöter vi på mina hjärtegull från 65an, vem kunde då gissa att dom hade vunnit det ena och det andra! Blev inget Sagoslott och inget knäckäpple men det tänkte vi ta igen lite senare!



Sen blev det hem till min kära vän Emil för lite vin och Xbox och sedan vidare till PC där fick vi i oss lite mer fast av det söta slaget i form av cider och drinkar, men klockan ticka och det fick bli en hamburgare på BK. Hookade upp med en fd. arbetskamrat på spårvagnen hem, trevligt attans!

För övrigt är mina nycklar tillbaks, så tacka fan för det!


Jag vill ochså tillägga att jag ska få en inneboende, eller det kanske inte räknas som det när vi delar Hiiv och hon är min fru?! Haha, jag får dock Inte röka under fläkten och inte ha något oranget av värde, för det kastas ut! Sen ska vi ha en cappuccinofärgad fondvägg, eller svart för det är snyggt med Tvn, hmm. Där har vi nått att fundera på. Hon får väl hänga med när vi ska mäta och ha oss i nya lyan!

Nu kan allt bli bra igen, jag skiter i dig och behöver nya styrkor. Vet vart det finns men är dessvärre för kräsen, men jag vet att jag aldrig går ensam och att jag har min elit. Jag är glad as hell för hur lyckligt lottad jag är, dessutom är jag snygg! Nu ska jag börja med middagen, pappa har inget att säga till om. Han får vara glad för så länge det varar för snart lämnar jag! Hejdåå lääänge :)

Only My Loved Ones Know
Privat inlägg, lösenordsskyddat

(nytt lösenord!)

Lucky fucking me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0