Wawawiewaa

Jag älskar mig själv!

Vad irri jag blir, mitt senaste inlägg bliv ju med det gamla typsnittet trotts att jag ändrat, how come?! Är det bara jag eller är min blogg för "vit" för juletider och för att vara mig?

Har iaf duschat och smörjt in mig med mera nu, skönt as hell att känna sig snygg och fräsch. Dock tog mitt schampo och balsam slut så det får vi slå en pling om till far mig så att jag har det imorn! Fick ett mess av rektorn nyss och vi har ingen Handelslektion imorn, fyfan vad skönt då SILLY lockat med mig på en öl eller två senare ikväll. Pluggandet har gått åt helvete så Rättskunskapsprovet lär väl skita sig men det är alltid värt att ge det ett tappert försök!

- Jag är otroligt snygg! Alldeles för snäll och oskyldig men lite så där nästan perfekt. Så jag har kommit på att jag är inte den som går miste om något när det gäller "tiangeldramat" som vissa har kallat det utan det är dom två! Jag har redan allt jag behöver, och det jag inte har kan jag få genom att bara knäppa med fingrarna så skit ner er! Mohaa, jag är grym!

Nu ska jag plocka in den rena disken och ta en kopp te med knäckisar som mellan mål. Laguna är ju på Tv! See ya*

Im the best, fuck the rest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0