Vpoints!

Tro fan att det är illa..

Jag måste bara medela att jag snart varit uppe i en timma såhär på min lediga dag (!). Nej, det var absolut inte frivilligt utan rara lilla fröken Mathina glömde hämta tvätten igår kväll vilket betyder att jag var tvungen att stiga upp ur min skönhetssömn och befinna mig i tvättstugan 07.00! Men det är gjort och nu har jag mängder med rena kläder..

Här kommer också bilderna jag lovat, det är inte alls detsamma.

  

Ni som känner mig och varit där kan nog på långa vägar se att mitt varma flickrum i total kaos bara försvinner mer och mer, hejdå länge! Ja så är det, har spenderat mycket tid i det rummet med många nära & kära. Tur att kameran existerar!


Om en halvtimma (ca) kommer mamma på kaffe. Ska bli mysigt att tjöta hon och jag! Haha, börjar bli en vardagsvana men tro fan att det inte gör nått.. Bara mysigt as hell att få upp kontakten lite mer. Jag är ju stor nu!     Sen får jag plocka lite innan jag tar mig en lång, varm och välförtjänt dusch och trimmar till mig lite här och där för ikväll ska jag bli Karate! See ya*

Im supercool, i'v been a fool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0