Våghet..

Min helg har vart bäst, men än är den då fan inte slut! :)

Igår blev det dansande taxi ut till Munkebäck och en jävla massa öl. Mycket skratt, lite tårar till grymming musik och sällskap snyggt as hell. Blev en tripp till vårt gamla hak Ferdinand som hade balkanfest så där blev vi inte långvariga.

Upp till Rosen och hade as ball när jag hängde gäng med Peter, Bengan och Kwaan. Bästa musiken och en jävla massa alkohol! Min f u c k i s blev av med mobilen IGEN (läs tredje gången) och jag spärrar.

Deck i lägenheten efter godaste Toasten och snark in i dimman..

Idag kör vi igen, håll i hatten då det kan gå galet när partytrion kommer befinna sig under samma tak! Lucka för sprit ikväll och tro fan att det ska hävas.  Öl, drinkar och tequila står ikväll på menyn och jag kommer gå loooost.

Bilder kommer garanterat upp vid senare tillfälla men inte än då dom fortfarande är kvar på svinets kamera. Jag älskar mig & oss, högt!

Kom ihåg att det handlar om våghet skalman!

Kommentarer
Postat av: Skalledalle

hahahaha jävla aaas, ja sa till dig :D skalle dalle

2008-12-21 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0