Utgång!

Dra på trissor..

Snart sätter vi igång igen, för yttligare en fullspäckad kväll och denna gång blir det utgång! Jag tar min underbara f u c k is & min tant i handen för en feting kväll med slir på stan. Även två okända damer vid namn Camilla och Julia ska haka och då lär inget gå fel, vi är heta som fååå...

Vi börjar hos Liseloth/Linette med öling och vinpimplande för att höja stämningen kör vi gammal musik och poker face! Jag är taggad som tusan och får snart slänga mig i duschen, därefter ringa patre för katchiiing! tro fan att ni ska få bildbevis på våra galna kvällar tillsammans efter helgen.

Det blååååååser som satan i gatan ute och det är då fan inte godkänt sen har jag krig i huvudet, ajajaj! Men inte stoppar det oss inte. Jag älskar oss!





Nothing is gonna stop us now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0