Trött som aldrig förr..

Jag älskar oss, vi är så oslagbara!

Julshopping så det står härliga till (läs över 6 timmar!), största påsarna och världens skrattanfall under gudomlig måltid på Bryggeriet, hade inte kunnat spendera en sönderstressad måndag bättre..

Imorn ska det bli ännu mer fast då tillsammans med familjen. Det sista klapparna till dom övriga i släkten osv. Men jag måste ju ersänna att jag e fett snål såhär års! Finns sååå mycket jag själv vill ha så man kan ju unna sig liiiite när man ändå håller på att spendera pengar på andra? :)

Nu ska jag froda sen lägga mig i sängen för gissa om jag har ont i fötter och kropp nu?! Nåågot sleten om jag får säga det själv.    

L&T, tack för en kul dag (dalle skalle, skalle dalle - skaalmaan!!!).


Hemmafest i Mtown på nyår? Hmm, återstår att se!        Knoddisar, skynda hem <3


Gourmet maten på Bryggan


Lite shoppingpåsar :P


Stooor påse, tillhörande Svinet själv!


Det här unnade jag mig själv Idag:
- Nya stövlar
- IFK Göteborg mössa
- IFK Göteborg almenacka (2009)
- V. Beckham perfym
- 2 st IFK mobilsmycken (Ja, jag använder två mobiler!)

Tack och hej, älska mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0