Tro fan det..

Inga hämningar..

Jag måste få klart för er att denna Frökens åsikter om Herr Sam Andresson är så klockrena och jag håller med till 100%. Man kan ju inte annat än att skratta och le när han blottar sina "offer" på det sättet. Visserligen har några bekantas namn nämnts men det är ingen som står mig nära eller som jag bryr mig om som har blottats, jag tycker sånt är kul. Lite skadeglädje kanske men Sam är grym! Jag tycker det är skitkul att läsa vad han har för åsikt om alla dessa pojkar och flickor. Det är liksom ett litet glädjespridande i höst/vinter mörker :D. Får bara hoppas att jag inte hamnar på hans blogg en mörk dag (A)..

Läs och njut!

Kommentarer
Postat av: Martina

o vad fick jag av dig i inflynningspresent då? ;)

2008-12-18 @ 14:54:06
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Nathalie Vesterlund

Tack! :D

2008-12-18 @ 16:19:44
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0