Titanic.

Med alla miljoner i världen är du aldrig lycklig om du är olyckligt kär..

Sitter (egentligen) i soffan och myser med saft och popcorn till Titanic med pappa, men vi båda blev lite less och uttråkade när vi mindes hur lång den verkligen är..

Vi har käkat pizza och tjockat oss idag, pratat om "flytta hemifrån grejer" och bara varit dotter och far. Sånna stunder man minns, och det lär bli fler och mer uppskattat när jag flygit ut ur boet. Ville bara säga att Team Larsson rockar och mina vänner hänger på (L).... 

Sen bara så att alla vet har jag hittat ett grymt snyggt bäddset jag vill ha!!    See ya*

     
Alla älskar Mörteeeeen



 


Kommentarer
Postat av: Martina

hemtex? Sen när blev du intresserad av motorcyklar? hehe

2008-12-17 @ 17:18:43
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Mads

Har han vååår jacka? :P

2008-12-19 @ 21:41:18
Postat av: wic

haha jag hittade samma! blev helt kär!

2008-12-20 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0