Stress

Fisken är tillbaks i havet.

Ja igår blev hela kvällen spenderad framför datorn. Utan den lilla stunden jag kopplade in min älskade Dvd-spelare och dom få gångerna jag stack ut på ballan för ett par bloss.  Jag pratade med massa roliga människor som jag kommit på verkligen får mig att le,  tack killar :)

- Idag är jag glader, Kärleken firar födelsedag ikv så allt kan gå precis hur som helst. Bra, dåligt, sämst eller bäst. Men det är inte så kul att stöta på personer som gjort mig arg och sårat en djupt. Men som sagt, nu är det bara att vänta på en ny krok. Och sanni, jag lovar att vara kräsen ;)!


Nu ska jag gå ut och ta två bloss med pappsen  innan jag kickar till solarieöarna med prinsen och hans goa mamma haha.

Infinity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0