Som jag har längtat..

Äntligen är jag back to basic!

Nu har jag vart ute med pappsen och herr 51. Jag har fått det jag vill ha! Började redan inatt med att färga bort det svartliknande jag hade till hårfärg och är nu back to basic med Espresso! Lite fläckar i fejjan har jag altid lyckats med, men det hindrar då fan inte mig då jag är snygg as hell ändå!



Sen fick jag också en ny "Sodastream" då nu när jag flyttar ska ha VITT (och svart) i mitt kök. Så den fick bli vit. Precis som kaffebryggarn och diskmaskinen! Min soffa och säng var vi inne och beställde så äntligen känns det mer på riktigt! Men det allra bästa av allt. är min nya, älskade digitalkamera (L)..



Så ikväll vill jag ut för att fira & slira, inviga osv. Vad som helst, med vem som helst så länge min bästa vän alkoholen är med, hehe. See ya*

I don't know what's worth fighting for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0