Rihanna

Ni som känner mig vet!

Under mer än ett års tid har jag vart helt såld för Rihanna, hennes stil och musik. Jag har fortfarande Please don't Stop The Music som friendstone på mobilen och går fortfarande igång på alla hennes äldre låtar. Det är min partykick och mitt tjack i en trågik vardag. Robyn Rihanna Fenty är grym as hell och bara 20 år gammal! Vilken Rihanna låt dras du till?

 



Myspys ikv, har legat i siffan några timmar nu till OTH m.m. Silly och jag ska mysa till max senare men nu är det Gossip på tv så får avsluta här. Hej svejs!

Im making my way over to my favorite place

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Jag har ingen riktig stil, och har nog aldrig haft. Det är lite tråkigt och jag skulle gärna vilja ha tips av dig för att få bättre självförtroende när det gäller kläder och stil. Kan du ge lite info om vart du köper kläder? Puss, nej jag menar KJAAM! // Elina!

2008-12-07 @ 20:05:40
Postat av: Mathina

Svar till Elina:



Oj det låter inte kul, inte för att jag egentligen har en speciell stil heller och kan nog inte sätta fingret på vart jag får min inspertion ifrån. Jag handlar i så många olika affärer men Testa dig fram! / math..

2008-12-07 @ 20:40:39
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack! Ska försöka utforska lite mer då. kjam Elina

2008-12-09 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0