Rich Bitch

Nu är det bara att välja och vraka!

Kommer nyss ifrån mamma, kjedje rökt till kaffe och snackat skit. Det gillar vi. Kollade på Laguna Beach medans mamma bläddrade genom en kokbok, hon har fått bakfnatt igen.. Har också disskuterat lite om min, min,min lägenhet som jag får nycklarna  till den 30/12. Då har jag någonstans att ligga bakfull för mig själv eller med mina nära och kära på nyårsdagen, MOHA!

- Det ser ut som om jag blir rik denna månaden. Dock kommer varenda krona gå åt till lägenheten och julklappar, sen spara lite till nyår med. Men det spelar ingen roll,  måste ju få njuta lite medans jag har femsiffrigt belop på kontot:). Soffan är ju vald, och det kommer bli perfekt och har jag tur betalar mormor halva. Sen har jag kikat på en finfin 160 säng. Det enda jobbiga är att gå ner sig 20 cm men det gör inte så mycket så länge jag är ensam.

Jag längrat nu efter J & J som ska få hjälpa mig med inredning, detaljer och sånt. Åh, dom kommer bli såå stolta över mig :). Jag hoppas verkligen att dom har det bra i värmen, men jag måste (shy) erkänna att jag faktiskt saknar mina små!



Inget sevärt på tv förutom Bonde söker Fru ikv så får nog slå en pling och ta reda på vad mina svin har för planer, tycker dom kan komma och hjälpa mig med alla kort som ska tas ner ikväll. Nej, jag har inte gjort det ännu, haha. DING!

Mitt liv är perfekt, skola imorn men jag svävar ändå hihi.. 
Helt serri, mitt liv börjar om och tro fan att jag mår som en Kung.
  

Fan vad allt flyter på, blir så lycklig av att tänka framåt och kan verkligen inte låta bli att le. Fan jag förtjänar detta så mycket så tacka fan för JP och Patre som gjort detta möjligt för mig, utan dom hade jag varit kvar här. Ingen är lyckligare än jag och jag vill dela med mig till hela världen av mitt lyckoruuus.  See ya*

C'mon and take a chance and dance with me


Kommentarer
Postat av: aalexandra

Sv; Det gjorde sjukt ont faktiskt eftersom jag fick problem med min bindväv:P jag gjorde det på the darkwell i uppsala. Men men tack (:

2008-12-17 @ 20:32:44
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

2008-12-17 @ 21:20:03
Postat av: Math..

Jag studerar!

2008-12-18 @ 00:20:35
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har du råd med lägenhet då?

2008-12-18 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0