Rehab

Finns ingen bättre känsla!

Igår var det ju planerat att tillbringa kvällen hos Lisa, men vi båda var lite sega  så det blev ganska snabbt ändring på det. Istället stannade jag hemma m ed alla från skridskorturen (pappa, susanne, monica, tiitti & ella) sen kom även Lola (!). Vi hade det såpass trevligt att vi skrattade och grät samtidigt, drack upp ett och ett halvt lock öl, en vin flaska och en halv whisky + starkvinsglögg! Btw, pappa är kär!      
(Jag ska äntligen få en ny kamera nu i dagarna, me like my dad!)



Vi gick inte och la oss fören kl 05:30 ca och då alla utom Susanne stanna över natten fick jag inta soffan! Men det gjorde inte mig något, det är faktiskt ganska gött att somna in på soffan ibland! Så har vi även planerat nästa års första bakisdag! Skridskor & fika i miiiiiiiin lägenhet :D, wawawiiewaaa..

Sen kan jag säga helt ärligt att jag är Kär, ryser när jag ser honom logga in, ser hans namn på displayen, vet att han kommer dyka upp eller när han redan är dit jag kommer. Jag vill vara med honom, men det finns inget som kan få det godkänt, inte längre. Det är inte värt och jag förtjänar så Jävla mycket bättre, men jag önska också!

Idag är jag inte alls bakfull (inte ännu) och ska hem till den jag älskar mer än mig för den underbaraste måltiden ever, den bästa på hela året! jag är så amerikansk ;). Hahahaha. Ne, men idag är det dags för Kalkon hos mormor. I LOVE IT! Sedan får vi se vad som händer, förra året flyttade jag ju haha, höll dock inte länge. See ya*

I dont care about you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0