Omöjligt..

Hur i hela friden ska detta gå till väga?

Det var nästan svårt att låta Silly ligga kvar, låsa in henna för att sedan traska till skolan i detta kalla. Men fick sluta tidigare så det tackar vi allt för! Efter detta fick det bli en snabb cigg i regnet med världens bästa dad* . Har prov på ca halva Rättskunskapsboken på torsdag, och från är hurfan jag ska lyckas det när vi bara tjötar igenom våra lektioner med gamla minnen och jag blir så anamma förbannad över att min dator med alla bilder från 01-04 kraschade :(. Men ajg får nöja mig med det jag fått av andra och som jag har från resterande år!


(Blandat från 2003 - 2006 , ingen rangordning)

"Live the life you love, Love the life you live.." - Bob Marley

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det jag med på en bild där ? / anki

2008-12-08 @ 16:20:20
Postat av: Therese

fin blogg. titta gärna in hos mig :)

2008-12-08 @ 16:22:20
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: wic

Ela är blond :D

2008-12-12 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0