Nyfikna..

Hjälp, det kommer bli tomt!

Folk är nyfikna, hur jag har råd med min lägenhet osv är min ensak. Om "du" nu är så nyfiken kan du ju också säga vem du är! Ser ingen anledning till att jag ska svara på det till en Anonym människa, för jag misstänker att du är någon jag vet eller känner.....?!

- Tagit bort alla kort (nästan) och gardiner nu, herrjävlar vad tomt det blir! Ska fortsätta lite efter jag hängt tvätten och så, men först ska jag och pappa gå bort och dela en pizza och ta en öl, vi har slitit så detta förtjänar vi:) !

Sen måste jag nämna och tillägga. Maria, min underbara vän sen 16 år tillbaks är hemma i Sverige för tillfället och vi planerar att ses, shit jag har saknat! kommer ihåg hennes hemnr sen 1993 som om det vore igår jag slog det haha. Nä nu ska jag springa ner och hänga tvätt, suck! Lägger upp bilder på rummet ikväll! See ya*

Everything have to come to an end..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0