Nyår..

Jag längtar hem er..

Idag gör jag inte mycket alls. tagit hand om min ledsna lilla storasyster som helt knäckt kom springandes in genom dörren 20 minuter innan jag skulle skynda till skolan. Jag hann ge henne en kopp te för att lugna hennes nerver och lägga upp lite kycklingsallad pappa rörde ihop igår. Men nu mår bra igen, i hope!

Jag är sjukt trött och har bara slappat i soffan hela dagen, pappa har donat och hållt på sedan han kom hem från jobbet och tro fan att han ska ha creds för det! Han har grejat i köket, på balkongen och nu är han nere och hänger tvätt.


bara titta hur mysigt han gjort för mig på ballan..


- Jag längtar galet mycket till annandan då är det både kalkon hos mormor, som nog är årets höjdpunkt och dagen då mina knoddisar kommer hem från ett varmt och skönt Thailand. Vilket betyder att vi övriga då ska ha nyårs alternativen klara. Jag har en del planer för oss men inget jag nämner öppet, jag bara vet att det kommer bli bäst!

Nu ska jag ge mig ut på en nyårsoutfit här på nätet, beställer jag inte denna veckan så hinner jag inte få det i tid och det vore ju för trist. Vet iaf att asos.com har en del snyggt för där har jag varit inne och spanat en del. Har också hittat en megasnygg bikini jag ska inhandla - beach 09, here i come! Nu ska jag plugga. See ya*

Im getting restless..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0