MUMS!

Jag kan inte sluta tänka..

Idag har jag varit och myst hos mormor och käkat min efterlängtade kalkon! Sedan såg jag att min kära, äldsta och bästa vän Maria satt i sitt barndoms kök tillsammans med Mamma Kerstin så jag, min bror och far gick upp och på en kopp te innan vi åkte hem. Mycket trevligt och vi ska ses igen innan hon åker tillbaks till US and A!



Imorn ska vi beställa sängen och soffan och sedan köpa min nya kamera och käka BK.  Sedan får vi se vad som händer, det är trots allt lördag. Får väl kolla med folket och mina eliter. Får ångest över nyår nu! MÅSTE SHOPPA! Kläder, smink, nagelsaker osv. Me need and like!

Annars har jag bara legat i sängen, trött as hell och har ingen lust till nått. Tänker bara på Dig  då och det är det sista jag vill. Får nog ta ett glas med mina psykologer snart, vart ett tag sen tyvärr..   See ya*

Gooo Red Sox (L)



Kommentarer
Postat av: Emma

Mums med mat ;)



Söker oxå nya prenemenater

2008-12-27 @ 00:58:53
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0