Mitt nya liv!

Idag är första dagen på resten av mitt liv..

Jag har kommit överens med mig själv och bestämt mig för att ändra på saker och ting. Jag måste få mig själv att släppa och glömma honom helt, han är inte vart mina tankar eller svorord.  Sluta med all denna skräpmat som förföljer mig vart jag än går. Jag måste börja ta hand om mig själv (i första hand) innan jag kan fortsätta ta hand om andra. Jag ska njuta av livet i alla väder och ha den ljuva musiken på högsta volym medans jag svävar omkring på mina felfria, rosa moln.


Flytten kommer ta mig ett steg närmre allt detta och det får mig att le, brett. Jag har så många bakom mig och vet att allt kommer att gå min väg, jag bara vet! Nu är det slut på allt tråkigt och tragiskt. Jag tänker inte bry mig om någon! Jag älskar mig själv och nu har jag chansen att bevisa det. Om 16 dagar är det Me.Myself.and.I,  var lite avundsjuk och stolt för min skull nu. Jag förtjänar det här.


För övrigt var jag uppe med tuppen idag på min lediga dag. Redan klockan tio vaknade jag ur min skönhetssömn, se vad duktig jag börjar bli. Så idag ser min dag ut att bli tråkig, men inte när ajg är ifarten för då kan aaallt hända. Jag ska iaf få bort lite skräp och rensat. Sen ska jag också ta ner alla mina hundra foton från väggarna, det kommer bli tomt!



Hittade en blogg  där man kan tävla om filmen Walk The Line, och vem älskar inte den? Besök Marica Rödebäck för mer info, men skynda tävlingen avslutas idag!   Nu ska jag få något i magen och sedan springa ner för att köpa cigaretter och mjölk till kaffet som undertiden står och droppar klart. Visst är jag underbar? See ya*

I hold my head up high



 


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

vad skoj att du är med o tävlar ... lycka till.



Visst får du länka .. vad skoj.

2008-12-17 @ 11:53:22
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Tackar .. nu har du tre lotter istället för en ;) Lycka till.

2008-12-17 @ 13:56:52
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0