Mininyår!

Lyckad kväll med försvinnande värdinnor!

Klockan 17 igår öppnade jag min första cider. Sen blev det ett x antal till under kvällen! Men det var riktigt lyckat. Sjukt god mat, roliga lekar och stippande killar. Kan ju nästan inte bli bättre. Sen att folket är ovärdiliga gjorde det hela bara ännu bättre. Kombo, Bebis, f u c k i s, Lisen, Pördie, Bex osv.. Grymt bra!



Sedan kom V mfl och roligt folk bara ramlade in. Dock försvann ena värdinnan, min älskade Nettan rullade hem  med kombo i släptåg och lämnade oss på tok för tidigt.

Jag har fått nycklarna nu!!!!!
Var uppe och tittade på min lilla lya och lämnade sodastreamen. Wehooo. En vecka kvar!


Imorn är det nyårsafton. Middag i munkebäck, mig + 7 bästa. Sedan tar vi det som det kommer. Saknar nyår förr, allt var så mycket bättre då! Imorn blir det stress och krig!  Nu ska jag froda, tjing. See ya*

We are just pretending!

Kommentarer
Postat av: heidi

Naw, min älskade nallebjörn på tredje bilden <3:)



ps, visste inte att du också hade blogg :)

puss

2008-12-30 @ 15:38:01
URL: http://vivalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0