Måsen min..

Äntligen är dom hemma!

Lördag: Avståndet och brist på händelser gjorde att det blev ändrade planer igår. Strax efter 23 tiden kommer  f u c k i s  och hjälper mig häva förkröket. Mamma kommer och skräms, snor mitt vin och tjatar lite way to much! Sen runt 01:30 blev det taxi in till stan för att möta diverse pojkar.



In en snabbis på Cheers och häller i oss en jävla massa gott och sedan flummtaxi till Sisjön och efterfesta med Guitar Hero och chips! Massa fylla och mycket trevligt. Måste göras om så jag överlåter uppstyrningen till Darling.




Fylle körning och hem till daddy för deck. Visade sig att sängen inte var stor nog för oss båda då han befinner sig sovandes i soffan när jag vaknar haha. men jag fick träffa mammas bebis <3.



Idag: I. Jennifer K. min älskade mås kom och hämtade mig med pickupen och vi drog BK-drive thrue och sedan land och rike runt. På vägen till Onsala tryckte jag i mig en HEL pizza i bilen och det är fan inte godkänt. Sen blev det Singstarkväll med Te & Lisen. Det märks verkligen att dom är hemma mina knoddar för jag har så kul när jag tillbringar tid mer er. Ni står mig nära hjärtat! Så nu är det bara att skrapa fram tid för att träffa Tvill med! :)



Nu är jag hemma och har precis käkat gourmet. Hasselbackspotatis, fläskfilé, pepparsås & sallad, Mmmmmmmm! Får väl bli att data lite innan hopp i säng. Har ett mission imorn sen är det Nettans (och sofias) feeeeest, weho! See ya*

The winner takes it all!

Kommentarer
Postat av: börje :D

haha, bra lördag :D riktigt kul.. va länge sedan ju sen jag festade med min darling :D Va grymt mysigt efterkrök hos alle =D GH och trevligt sällskap :D

2008-12-29 @ 01:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0