Madeleine Kvillborn

Ja, jag tillägnar detta inlägg..

Jag är bara helt slut, i huvud och kropp. Vet inte hur mångar öl det krävdes för att få mig så karatefull jag var igår. Jag var verkligen Karatemört.. Med ett sällskap på mig + 10 här hemma blev att bara ännu bättre, jag gillar mitt gäng o även min far som tillförde lite konversation under kvällen. Som ensam rökare är jag helt lost och förstår verkligen inte ett skit hur två cigarettpaket kunde ta slut och intre heller hur vi lyckades med ljusen på bordet..   (bilder kommer sanare elr imorn!)

Det är absolut inte omöjligt att jag var lite oförskämd och gjorde något olämligt under kvällen så där med ber jag, i bästa fall och i hopp om att inget dumt hamnade i fysiken, om ursäkt. Här och officiellt!

- .. till min vackra kombo som jag saknar obeskrivlig mycket. Jag finner inga ord hur lycklig jag är när jag är med dig, det kan nog ingen förstå. Vi är som inga andra tillsammans och det är jag stolt över. Vi är verkligen the perfect match! Och Ja, det är vååååår jacka ;). Ville väl egentligen bara smyga ut att jag gillar dig, min stjärna & kombo <3..



Hope you will forgive me!

Kommentarer
Postat av: Kombo

Söt du äär <3. Saknar dig med! Pusspusss pussspussss

2008-12-20 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0