Lucia

Och du tror du kan köra över mig?

Jag vaknade för ca två timmarsen i hopp om att baksmällan skulle vara borta men inte  helt. Tänke dock at tjag inte kunde somna om när klockan precis passerat 21 så jag gick upp. Kom iaf hem för ca en timma sen då jag spenderat natten/morgonen/dagen hos Daddy medans han och darling var ute på julklappsshopping. Tack, tack det behövde jag!

Jag vete vart Studio 8 ligger och det var inte så jävla svårt att missa kan jag be att tala om, alla dessa lampor och musiken på högsta volym. Well nu vet jag vart du är iaf!

- Hade sjukt mysigt igår dock försvann Silly men Nettan tittade överraskande förbi en sväng och sa hej. Gud vad jag älskar mina vänner så högt.

Idag blir det slapp hemma, hatr mina pizza mackor i ugnen nu, mmmmums s¨nu får jag alt avsluta. Dock inget intressant inlägg men det blir vad man gör det till och idag har jag då fan inte krafterna på min kreativa sida. See ya*

Looking Good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0