Love the life you live, Live the life you love..

Frustrerad!

Jag blir galen, det gör ont och allt går emot mig. Vill inte ha det såhär, saknar att kunna rigna dig och bara tjöta.. Skratta lite och komma med finu(r)liga idéer. Vart tog det vägen liksom, jag saknar det redan och det har inte ens gått en vecka sen jag fick allt klart för mig. Det gör ont! Fan ta dig, hur kunde du vara sån bitterfitta och gå bakom min rygg? Det är inte rättvist, ångrar du dig verkligen på riktigt? Var det är ärligt förlåt? Hur ska jag kunna lita på dig igen när du gjort nått sånt här emot mig, hur ska jag kunna förlåta dig utan att verkligen veta att det är på riktigt?

Jag borde ge dig en sån käftsmäll så du flyger över atlanten men det nöjet ska vi inte ha.. Du är inte värd det, egentligen inte min tid eller min ilska heller. Vill bara ha den gamla Dig tillbaks. Jag gillar ju dig och skulle aldrig göra nått sånt mot dig, kunde du inte bara låtit bli, iaf ett tag. Eller skitit att ljuga mig rakt upp i ansiktet? Ge mig dig tillbaks, gamla dig som aldrig skulle såra eller göra mig nått ont. Gamla dig, som jag kunde lita på? :(

Dessvärre går livet vidare och det blir bara bättre och bättre, att se tillbaks på gamla tider får mig att le, brett! Men jag har nog en ännu ljusare framtid. Ångrar näst intill inget i mitt liv och allt jag gjort i det förbi passerande åren har gjort mig till denna starka tjej jag är idag. Jag älsakr mitt liv och mina vänner, mina nära och kära. Jag ångrar inte ett smack om jag verkligen tänker efter.

Stockholms trippen 02 var något av det sjukaste jag gjort och det har satt sina spår. Men jag tänker tillbaks idag och ler även om det var dumt gjort. Även Sommaren 03 när jag träffade alla som står mig nära idag. Sen ska vi inte prata om 05 och 06. hittills måste jag nog säga att sommaren 2006 har varit den bästa i mitt liv. Värme, vänner och sjukt kul. Hade inte alla dödsfall inträffat iår hade detta vart ett kalas år också. Men tyvärr så blir det lite svårt att se det som en bra sommar när man förlorar sin bästa vän, fd. granne och andra bekanta på bara några månader. Men DK x3, Roadtripen osv, tacka fan för det. Minnen för livet <3


- 2005 / 2006 / 2007 / 2008 -

Kommentarer
Postat av: Martina

haha wheels and wings, fun weekend

2008-12-10 @ 11:23:33
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0