Love dont cost a thing..

Jag bryr mig inte för fem öre!

Det blev sjukan med lillkillen igår, hemskt attan och jag ville bara göra allt i världen för honom men trofan att det är svårt när han inte kan uttrycka vad som är fel. Men jag fans vid er sida och kommer göra igen.  Tacka fan för världens bästa vän som körde oss upp i rättans tider (L).



Sen efter ett x antal timmar uppe på östra, då jag iiiinte var ute och festade f u c k  i s  (!) blev det makaroner, köttbullar, örtbröd och konstiga känslor. Det går inte riktigt att förklara men har man känt det så vet man! men hemma vid 04, ganska exakt sen lite tjöt med Raff & Jen på msn innan deck..

Råkade vakna typ nu, inte godkänt! Trött as hell men har sjukt mycket att göra idag. Får se vart jag ska spendera min natt.. Men jag ska gå och bli billigast istan, precis som alla andra jag känner som typ har fler killkompisar än tjejkompisar. För nu när jag släppt det som för övrigt legat mig närmast hjärtat i 11 månader kommer jag ta min frihet och passa på att träffa varenda kotte och om det nu är billigt så varsågod och tyck precis vad du vill, inte så att jag ligger med dom?!

Helt seriöst, är det billigt att ha många kompisar av motsatt kön, ta en cigg ibland eller glo en film då & då?!


BTW, jag tror jag ska klippa mig. Har pratat med både SILLY och f u c k i s om det ett tag nu, och jag tror det blir av, fast jag väntar tills sommarn innan US and A.. Blir en blandning mellan V. Beckham och Rihanna frill, vad tror ni om det? 



Jag älskar mitt liv, mina vänner, min familj, min mormor & mig själv. Jag är snyggare än du så passa dig din råtta. Du har ingen rätt att komma och trampa på mig, skiter fullständigt i vad du säger och tycker efter det du gjort. Bara så du vet :)

Nu ska jag springa ner och kolla ifall det  finns tvättid, sedan blir det lite att röka cigg på ballan med kaffe och Rättskunskapsboken! Är det någon som vet vilka kapitel exakt det är? Issa?         Åh jag vill flytta nu!

Im gonna be a shining star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0