Längtar!

Trodde man förändrades med tiden..

Vart i skolan idag, fixat det ena och det andra och det känns bra. Dags att snart komma igång med Projektarbetet så får ta mig ett litet snack med Nath och styra upp en myskväll inom snar framtid så att det händer något. Bäst hade nog egentligen vart på onsdag enligt min mening. Men vi får se :).

- Somliga lever fortfarande kvar som om dom vore tolv - tretton år. Inte godkänt från min sida och tro fan att man inte är redo för framtiden som väntar. Jag har det bra, sett förbi många gångna år.. Visst längtar jag tillbaks till vissa stunder men fan inte då livet var som en kass ungdomsbok. Jag menar visst hade vi ball as hell när vi i pyjamas dessutom mitt i natten liftade till stockholm, men thats it liksom. Tragiskt att vissa förblir som dom en gång var vilket inte var bra......

Efter skolan idag blev det sol och sedan mys med två unika själar som jag förstår förtjänar lite bättre än vad dom får. Sen blev det knäckisar och pastasallad till sen middag. MUMS, det gjorde jag bra as hell. För övrigt är jag så ivrig inför flytten, jag ska ju skriva kontrakt om två dagar och sen är det då fan inte långt kvar tills jag sitter i min egna lya helt underbart!



Imorn blir det skola igen, sen en trip till solarieöarna.. Ska försöka hinna hämta min dvd-spelare runt 16 tiden innan vi kickar bort till KBA för mys med släkten (världens bästa). Min mellan kusin fyller 10 eller elva, tragiskt att jag inte riktigt minns men får nog veta det imorn :).

Nu ska jag göra mig lite te och ta en tallrik sallad, krypa ner och gotta mig med det jag inte hann läsa klart innan jag somnade igår!  BTW - Ska jag köpa gråa eller svarta tallrikar när jag flyttar? :)

Even time have to pass..

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi har svarta vilket ja tycker är snyggast ;)

2008-12-02 @ 16:22:33
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Martina

Vi har svarta vilket jag tycker är snyggast ;)

2008-12-02 @ 16:23:37
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0