Köttfärspaj!

This was never the way I planed..

Jag är bäst ingen protest! Jag snygg as hell och ingen är som mig. Jag har allt jag behöver och vill ha och det kan ingen ta ifrån mig. Tacka fan för mig! Önskar alla det jag har, även mina värsta fiender. Ni vet vilka ni är!

Fixat fejan och käkat köttfärspaj med Jenna Jameson ikv, även hanterat 30 ton tvätt, tro fan att det inte är illa och kraftigt med Vpoints till mig.. Nu sitter jag här med en kopp te och ska snart gå in i rummet, ta med mig flaskan och fixa naglarna lite. Var riktigt längesen och dom ser nu olagliga ut!

Men nu först ska jag ändra lite i bloggen, behövs igen!

Svar till Elina: Ja du får lösenordet om du ger mig en mailadress. Har dock inte ritkigt bestämt mig ännu för fått fler nej än ja hittills :P. Lycka till med stilen och självföroendet!

Update: Måste bara länka till musicsexfashion.webblogg.se
Jag säger bara två ord: FY FAAAN!! :(

Im still a rockstar!


Kommentarer
Postat av: Kim

Gillar dina små meningar asså! Din tunga tvätt och diggar din bild också!! :D du har gömt dina olagliga naglar så prydligt i den liksom hahah! Skulle gärna vilja se ett par sånna naglar! spara dom till Flame! ;) haha tack för länkandet! (finns de ett ord som heter så? om inte så finns de det nu!) sov gott!

2008-12-10 @ 00:25:40
URL: http://musicsexfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0